Masz problem z logowaniem do EBOK?
8 Sierpnia 2024Otrzymaliśmy kilka informacji od klientów, którym nie wyświetla się nasza strona EBOK i mają trudności z zalogowaniem do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Problem badają już nasi informatycy i zostanie rozwiązany.
Przyczyną może być wymagane od nas uszczelnienie zasad bezpieczeństwa w sieci, a kłopot może dotyczyć osób wchodzących na stronę EBOK z zagranicy lub używających przeglądarek domyślnie szyfrujących dane osób korzystających (np. EDGE).
Jeśli wystąpi tego typu problem, należy spróbować połączyć się z EBOK przy pomocy innej przeglądarki internetowej lub innego urządzenia mobilnego (smartfon, tablet). Należy też spróbować zmienić sieć, z której próbujesz się połączyć. Jeśli np. korzystasz z domowej sieci Wi-Fi, to skorzystaj z sieci komórkowej.
Gdy takie działanie pomoże, będzie to dowodzić, że problem leży po stronie klienta. Jeśli natomiast pomimo zmiany sieci, przeglądarki lub urządzenia w dalszym ciągu nie będzie można połączyć się ze stroną naszego EBOK prosimy o informację mailową na adres: it@mpwik-piekary.pl