e-BOK
Zapraszamy na stronę elektronicznego Biura Obsługi Klienta e-BOK Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Piekarach Śląskich Sp. z o.o.
Co to jest e-BOK?
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to serwis umożliwiający profesjonalną i kompleksową obsługę Odbiorców, za pośrednictwem Internetu.
Możliwości jakie daje e-BOK
- dostęp do wystawionych faktur za wodę i odprowadzanie ścieków,
- elektroniczną zapłatę faktury,
- podgląd aktualnego stanu swoich rozliczeń wraz z możliwością przeglądania rozliczeń historycznych,
- szybka i łatwa komunikacja ze Spółką,
- podgląd bieżących badań wody dla danej dzielnicy,
- złożenie każdego wniosku,
- otrzymywanie aktualności.
Jak uzyskać dostęp do e-BOK?
Jeśli posiadasz aktualną umowę o dostarczanie wody i/lub odprowadzanie ścieków wypełnij krótki wniosek rejestracyjny na stronie ebok.mpwik-piekary.pl oraz zaakceptuj warunki zawarte w Regulaminie e-BOK.
Po rozpatrzeniu wniosku na podany adres e-mail otrzymasz link oraz hasło dostępu do indywidualnego konta e-BOK.
Wraz z pierwszym logowaniem konto zostaje aktywowane. Od tej chwili możesz w pełni korzystać z wszystkich usług, jakie oferuje e-BOK.
Rejesteracja krok po kroku:
- KROK 1: Wejdź na stronę internetową lub bezpośrednio na serwis ebok.mpwik-piekary.pl
- KROK 2: Wybierz zakładkę wnioski i wypełnij wniosek o konto w e-BOK i poczekaj na weryfikację wniosku przez adres e-mail.
- KROK 3: Korzystaj z wszystkich funkcji e-BOK.